2018 m. birželio 21 d., ketvirtadienis

NE REKLAMA

.--.

Šiuos produktus ir procedūras su jais man rekomendavo pažįstama mergina. Ją atsitiktinai sutikau gatvėje (ėjau pirkti ausų krapštukų ir valiklio pelėsiams šveisti vonioje) po kokių 5-erių metų nesimatymo. Ji mane atpažino dar iš tokio atstumo, iš kurio aš net su stipresniais akiniais nesugebėčiau atskirti katino nuo šuns. Kai ore pradėjo makaluoti jos rankos, o nuo judeiso iš jos keliolikos apsipirkimo maišų pradėjo kristi intymios higienos prekės (šitą įsivaizdavau, nes nemačiau), aš staigiai nuleidau akis į žemę, nes nenorėjau sutikti nieko pažįstamo ar nepažįstamo. O kaipgi. Gi esu apsirengusi vientisu treningu, o plaukai, ištepti kokiu tai aliejumi, žvilga stipriai susukti pakaušyje (kas per mada, ane, vyrai??). Nepakeliu akių tol, kol prieinu saugų atstumą iki minėtojo objekto, kai jau galiu įžiūrėti ir gal atpažinti žmogų, mojuojantį galimai man. 

Pasirodo, mojavo man. Ją atpažinau, realiai, tik iš balso. Nors stovėjau labai arti, bet nei jos kūdikio užpakaliuko veidas nei man akinanti jos šypsena ar putlios, vyšnių spalvos lūpdažiu padažytos lūpos, nei liemenį siekiančios stambios garbanos nerezonavo su jokiu praeities šešėliu ar sentimentu. Jos ilgos kojos, liaunos šlaunys kyšojo iš po potrumpės suknelės, o raktikauliai buvo išsišovę labiau nei paskutinį kartą. Akies krašteliu mačiau, kaip jos riesti sėdmenys atkreipdavo praeivių vyrų ir moterų dėmesį. 

Taigi, kol smegenyse pagreitinta tvarka varčiau man žinomų žmonių vardų korteles, bandydama įspėti, kuriai kategorijai - draugų ar priešų - priklauso šos moteries (merginos?) balsas, ji spėjo mane žavingai apiberti įvairiausio plauko komplimentais ir maloniomis pasisveikinimo frazėmis (a.k.a. 'Ah, kaip nuostabiai atrodai', 'Iš kur treningai?', 'Vos atpažinau, kaip išgražėjai!' ir pan.). O aš vis dar bandžiau atrasti laimingąją va-bank kortelę savo atminties kloduose.

Kai ji mane pasisveikindama apkabino, jos švelni oda man sukėlė šiurpuliukus, o gražiai banguojantys plaukai, lietę mano skruostą, priminė man vaikystėje turėtą miego draugą - pliušinį meškiuką. Kol ji kalbėjo kaip jai sekasi amseniniame ir profesiniame gyvenime, aš tuo metu negalėjau nežiūrėti į jos beraukšlį veidą (nebuvo net mimiko raukšlių!) bei ypatingos simetrijos veido formą. Galiausiai suskambo 'vuolia' mano kaktinėje smegenų skiltyje. Ir negalėjau patikėti! Prisiminiau ją visokią, bet tikrai ne tokią, kokia ji stovėjo prieš mane. Aišku, privalėjau į pagalbą pasitelkti palyginamąjį metodą ir tarsi ateities veiksmo filme prieš save išskleisti 3D projekciją su jos 'anksčiau' ir 'dabar' veidu. Ji buvo taip pasikeitui, kad net pamiršau pavydėti ir lyginti save su ja! Jos stulbinantį įvaizdį stiprino skoningai parinkta apranga bei puiki nuotaika. 

Kai galiausiai atėjo eilė kalbėti man (maždaug po 10 min. stovėjimo praeiviamas vidury kelio), tegalėjau pasakyti tik vieną: 'KAIP TU TAIP PASIKEITEI??'

'Ah, kaip gerai, kad paklausei! Žinai, pradėjau savo verslą... Įkūriau veido ir kūno kremų liniją. Bliamba, nesitikėjau, kad bus tokie veiksmingi, bet viens du ir jau turiu keilis šimtus darbuotojų, kurie platina mano gaminius! Asmeniškai pati kuriu receptūras, dirbu laboratorijoje, bandau ant savęs... Klausyk, tu privalai apsilankyti mūsų grožio salone visa tai išmėginti! Pati asmeniškai pravesiu konsultaciją, kaip bonusą atliksiu SPA veido ir rankų pocedūras...'

Pažįstama toliau pasakoja apie jos nuostabią verslo idėją, produktus, kurių vardą girdžiu pirmą kartą, o mano skeptiškumą nugali jos džiugi nuotaika bei švytintis veidas ir kūnas. Toks jausmas, kad ne kremus naudojo, o dalyvavo extreme change projekte! 

Ji papasakojo, kaip buvo pavargusi nuo finansų sektoriaus, darbo valandų nuo iki, kaip jai trūko motyvacijos. Papasakojosi, kaip kasdieną baisėjosi savo atspindžiu veidrodyje, o kišenėse švilpavo vėjai. Na, tokių panašių esame girdėję, tačiau čia ne vaikas, o vyras apvertė gyvenimą. Supažindinęs su verslo, pardavimų ypatumais bei triukais, jis ją įsuko į vis greičiau besisukančią grožio ir atsakingo verslo karuselę. Netyčia pamėginusi pasigaminti natūralų kremą, jau po kelių savaičių pastebėjo rezultatus. Kremai sukurti pasitelkiant naujausias technologijas, kurios leidžia išlaikyti natūralių produktų ilgaamžiškumą ir veiksmingumą. Gerbėjų būrys augo, mamos naudoja kremus sau, savo vaikams, o vyrai pirko juos dovanų ne tik savo moterims, bet ir sau. Kaip ji pati sakė, nesitikėjo tokio greito susidomėjimo - gi darė sau iš nuobodulio ir naujų idėjų troškimo!

Išsižiojusi klausiausi jos entuziastingo pasakojimo. Ji ištiesė veido kremo mėginuką pamėginti namuose. Jei patiks, ji kviečia mane apsilankyti jos grožios salone. Pažadėjo, kad bus užkandžių bei burbuliukų, o kava, kaip pati sakė - pati geriausia mieste! 

Grįžusi namo, užhipnotizuota puikaus susitikimo, pirma, ką padariau - tai išsiploviau galvą. Tada panardinau savo pirštus į malonios konsistencijos veido kremą. Kvepėjo natūraliai, bet gaiviai, o užteptas and veido - vėsino bei greitai susigėrė. Toks jausmas, kad mano pirštai buvo apvilkti kokia tai plėvele, kuri mano rankas pavertė geriausio SPA darbuotoju. Dėl to patiriamo jausmo negalėjau nustoti masažuoti savo veido. Buvo taip malonu... Malonumą nutraukė vos ne su durimis į vonią įbėgęs butiokas. Prispyrė į tualetą, mat. 

Nereklamuoju, bet galiu pasakyti drąsiai AŠ TIKIU ŠIUO KREMU, O JŪS?? 

***

Kai kremas suteikė tokį pojūtį, kurio tikrai nesitikėjau, supratau, kad būtų negražu neišmėginti pažįstamos siūlomų nemokamų SPA paslaugų. 

Šįkart prideramai atrodanti atvykstu į telefone nurodytą lokaciją. Kažkokiu būdu GPS mane atvedė į gyvenamųjų namų kvartalą su be SPA žymės. Tačiau, well oh well, dar kartą pasitikrinusi supratau, kad minėtasis SPA yra įsikūręs būtent viename iš rajono butų. Paskambinu į minkštu apvalkalu aptrauktas duris, mane pasitinka tokia pat švytinti ir stulbinanti pažįstamos darbuotoja. Na, bet buvusio buto erdvė gana didelė, šviesi. Man pasiūlo juodos Lipton arbatos, o desertui - BiBi saldainiukų (tai čia šituos vadina burbuliukais??). Kai arbatos paviršių padengia nešvarumų plėvelė, po 20 min. nuo sutarto laiko pradžios, mane pasikviečia ir pati pažįstamoji. Pakviesta į kambarį, kuriame - tik stalas ir dvi kėdės bei milijonas dėžių, netvarkingai sumestų kampe - pagalvoju, kad galbūt dabar manęs laukia pokalbis apie mano lūkesčius, mano odos būklės nustatymas, o tada jau man atsivers Saliamono, tpf, SPA durys su maloniais kvapais, meditacine muzika ir patogia lova (kaip tik praleidau savo pokaičio miegą). 

Tačiau (oh well), po trumpos įžangos su malonių komplimentų apsikeitimais, ji ant stalo pradeda dėlioti įvairius kremukus, vatos tamponėlius, veidrodį ir kokių 1000 psl. katalogą. Duoda pirmąjį produktą, čia pat sėdint paprašo manęs išsitrinti veidą ir nusivalyti juo makiažą. Kol mano alkūnėmis varva permatomas, su valomu tušu sumišęs, skystis ir nupuošia dėmėmis mano baltus marškinius, susizgribusi pažįstama parodo kambario kampe esančią mažą kriauklę. Bandausi kitus skysčius, vis dar nepatogiai sėdėdama ant kėdės, o kremo vis reikia paprašyti, nes įspaudžia man į ranką vis  pataupydama. Grynai - taupydama. Kol veido puoselėjimo procedūros atliekamos manęs pačios, vis girdžiu ją: 'Ar jauti tą malonų dilgčiojimą?', 'Ar jauti, kaip šis produktas maloniai nušveičia veido paviršių?'. Ties kiekvienu teiginiu/klausimu linkčioju galvą ir pradedu galvoti, kad esu hipnozės seanse. 

Kai aukso kristalų ir sidabro dalelių veido procedūra baigta, pažįstama man - kaip senai draugei - nemokamai pasiūlo dar ir rankų puoselėjimo procedūrą. Ją sudarė du žingsniai: nusiplauti nešvarumus rankų muilu ir pasitepti kremu, kuris kvepėjo kaip tas universalus mėlynas Nivea (product placement čia). 

Kai po malonių ir sielą, ir kūną gaivinančių 15 min. užbaigiame patepliojimus ir masažus, prasideda manęs atakavimas klausimais, ką veikiu, kuo gyvenu ir ką planuoju ateityje. Tuo pačiu ji papasakoja, apie savo neįtikėtiną sėkmę ir kaip ji vartosi piniguose kaip inkstas taukuose. O tada ji rėžia. 

'Žinai, aš matau, kad tu būtum puiki mano produktų platintoja! Turi puikų talentą kalbėti ir žavėti (ilga susižavėjimo pauzė). Jei prisijungtum prie mano rato, nepastebėtum, kaip pakiltum iki pardavimų direktorės! Pradžiai tau tereiktų įsigyti štai šių produktų už 1500 eur. Tai tarsi startinis rinkinėlis, kuriam rasi egzempliorių ne tik sau, bet ir naujiems pirkėjams. Jei manai, kad norėtum pradėti nuo mažesnio kiekio, gali pradėti su 1400 eur rinkiniu. Nuo kiekvieno parduoto produkto į tavo kišenę įkrenta 3% jo kainos bei gauni nuostabią 10% nuolaidą įsigyti tolimesniems krepšeliams!'

Kol ji man dėstė paskaitą apie tai, kokia aš nuostabi, nepakartojama kandidatė būti jos tinklinio marketingo dalimi, tuo metu stebėjau paukščiukus už lango bei vaikus, žaidžiančius kieme. Tada prisiminiau, kad ištikro tas kremas vakar nei vėsino, nei ramino mano veido odos, o kvapas buvo nemaloniai gėliškas. Jutau rankose keistą dilgčiojimą - tarsi paliesta medūzos. Man prieš akis skriejo scenarijai, ką būčiau veikusi, jei nebūčiau čia. Gal būčiau išsišveitusi tos pelėsius vonioje. Arba numigusi pokaičio miego. Arba pažiūrėjusi serialą. Būčiau dariusi bet ką, kad tik nereikėtų raudonuoti nuo man metamų komplimentų, kokia aš nuostabi future-sales-person to be of AVON-Oriflame-Mary Kay and co. 

Kai palikau minkštas duris už nugaros, kieme vietinis rajono žmogus, bandęs save nulaikyti tiesiai, man šypsojosi. Gal vis dėlto suveikė kremai??

***

Beje, pažįstamoji moteris ištikro pasinaudojo plastinės chirurgijos stebuklais. 

***

Pusė teksto yra išgalvota. Kuri - spręskite jūs. 

*** 

Ar pirktumėte iš manęs kremą??

***

Inspiruota influencerių ir jų (ne)reklamų

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą